آیا همه ی محصولات از طریق پست ارسال می شوند؟
خیر. برخی از محصولات به دلیل ظرافت بالا قابلیت ارسال از طریق پست را ندارند و توسط باربری ارسال می شوند.
آیا امکان ارسال محصول به صورت کادو شده وجود دارد ؟
پاسخ این سوال بله است اما هزینه های کادو و یا جعبه ی استفاده شده، به عهده ی مشتری می باشد.
زمان ارسال محصولات چند روز است ؟
بین 3 تا 7 روز کاری.
در صورت سالم نرسیدن محصول بدست مشتری، آیا امکان بازگشت وجه وجود دارد ؟
قطعا. کافیست با شماره تلفن های قرارداده شده در بخش " تماس با ما " تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را توضیح دهید. در صورت درخواست شما محصول مجددا برای شما ارسال می شود و یا وجه پرداخت شده به شما بازگردانده خواهد شد.

خرید عمده

آیا امکان تسویه در محل نیز وجود دارد؟
خیر.
چگونه می توانم از تخفیف برای محصولات بهره مند شوم؟
پس از ثبت اولین سفارش برای شما پیامکی ارسال می شود که در آن کد تخفیف شما برای خریدهای بعدی ثبت می شود.
آیا خریداران عمده نیز از تخفیف های مذکور بهره مند هستند؟
خریداران عمده به صورت معمول محصولات را با قیمت عمده خریداری می کنند و از تخفیف دیگری بهره مند نخواهند شد.
چگونه خرید عمده انجام بدم؟
مشتریان عزیزی که قصد خرید عمده دارند می توانند یا به صورت مستقیم در بخش تماس با ما، با مدیر فروش وبسایت تماس حاصل کنند و سفارش خود را ثبت نمایند.
از چه تعداد سفارش خرید ما عمده محسوب می شود؟
هر سفارشی که حداقل 6 عدد از هر محصول در آن باشد، خرید عمده محسوب می شود.
در صورت بروز مشکل در پرداخت آنلاین، آیا امکان پرداخت از طریق کارت به کارت وجود دارد؟
بله. پس از تماس با مدیر فروش در قسمت ارتباط با ما می توانید شماره کارت سامانه را دریافت کرده و از طریق کارت به کارت اقدام کنید.

منو

WhatsApp chat